Veranderen.
De aanwezigheid van video marketing op social kanalen wordt steeds meer ingezet. Video is een hele belangrijke marketing trend geworden. Ook het aandeel van videoadvertenties wordt steeds groter zo begrijpen wij, met de verwachting dat video goed zal zijn voor maar liefst 80% van het totale internetverkeer. Wij kunnen dan toch niet achter blijven, maar dat betekent wel een verandering aanbrengen.
Volgers.
Video kan enorm helpen bij een online marketing strategie, het vergroten van de naamsbekendheid en meer volgers. Dus het proberen waard, want ook wij willen meer volgers en naamsbekendheid. De HotSpots zijn nog statisch met alleen foto’s, onze Comfortzone, maar om het dynamischer te maken moeten wij daar dus uit? Dat gaat niet van de één op andere dag ..
Plezier.
Wij hebben wat gespeeld de afgelopen weken met verschillende manieren van filmen. Gewoon om te kijken of wij het überhaupt wat vinden en dat is positief bevonden. Dan komt het format, welke lengte wordt het? Blijft het vervoer hetzelfde? Nee dus .. maar meer vragen en ideeën komen omhoog terwijl je bezig bent. Echter het allerbelangrijkste .. wat een plezier en inspiratie. Uit je Comfortzone stappen is gewoon erg leuk .. Geeft weer nieuwe inzichten, je groeit en je lacht.
Kiezen.
Van Statisch naar Dynamisch wilden wij gaan met de HotSpots, echter het statische hoort er toch wel bij. Dus wij doen gewoon beide want wij kunnen niet kiezen. Het wordt een combinatie van een Blog en een Vlog. Een artikel zoals je gewend bent én een video met tips, een route en advies. Wij zijn nog bezig met finetunen, maar het wordt leuk! Binnenkort gaat de eerste online. We will keep you posted!
ZO HotSpots Pictures are Captured by our Residence Visual Artist Jørgen Koopmanschap!
Volg ons op LinkedIn, Instagram en Twitter of subscribe here dan ben je als eerste op de hoogte van onze ontwikkelingen, nieuwtjes, artikelen en komende events.
Tot vlot, tot Zip & Zo!
New Connections | Fine music | Great Food
Geef een antwoord