Tenminste als je in de Beautybranche werkzaam bent! Maar vandaag is de laatste dag dat de nieuwjaarswensen uitgesproken mogen worden en dan is het weer de orde van de dag, in hoeverre dat kan tenminste want alles zit immers nog op slot. En voor hoelang is nog even de vraag?
Echter wanneer alles weer open mag, wil iedereen natuurlijk ook gelijk aan de slag! Zo ook onze partner iBeauty&Sun,’The One Stop Beauty Shop’, midden in het centrum van Zaandam. En natuurlijk ook hun klanten (ruim 5000 in hun bestand) willen graag weer langsgaan om zichzelf even te ‘pamperen’.
Kijk daar zit em nou die Opportunity .. en wat voor één! iBeauty&Sun verhuurt namelijk twee praktijkruimtes voor zelfstandige ondernemers in de schoonheidsbranche, dus zoek je een ruimte om onbezorgd volgens de opgelegde richtlijnen te kunnen werken en ben jij Pedicure, Nailstyliste/Manicuriste, MUA of Hairdresser? Kan jij heerlijk Masseren, geweldig Waxen of ben je wellicht een Brow- en/of LashSpecialist?
Doe je iets op het gebied van Beauty wat hier niet genoemd wordt, dan ben je ook van harte welkom! Beide behandelruimtes zijn plug & play en direct beschikbaar. Dat betekent dat je vast aan de inrichting kan beginnen en na de lockdown direct kan starten met ondernemen.
-Behandelruimte 1. is voorzien van warm en koud water, een elektrische behandelstoel en toebehoren.
-Behandelruimte 2. is voorzien van warm en koud water, een nageltafel met afzuigsysteem en toebehoren.
De behandelruimtes mag je verder inrichten naar eigen smaak en heb je jouw eigen meubilair is dat ook geen probleem. De ruimtes worden maandag t/m vrijdag verhuurd in blokken van 6 uur met een minimum van 2 blokken per week. Zaterdag een hele dag van 10 uur en Zondag een hele dag van 8 uur.
Het huurtarief per uur ligt rond de € 6,- dus voor slechts € 30,- per dag kun je jouw klanten én de klanten van iBeauty& Sun jouw Beauty-kunsten gaan tonen. iBeauty&Sun is op zoek naar zelfstandige ondernemers die kwaliteit leveren. Zij hanteren heldere en transparante overeenkomsten van minimaal 6 maanden bij afname van minimaal 2 blokken per week. Bij meer dan 2 blokken gelden aantrekkelijke kortingen. Inbegrepen in het huurtarief: Wifi | Toilet | Energie | Gebruik wachtruimte | Koffie/thee | wasmachine/droger | Receptie | Marketing/promotie. Op het raam kan een transparante sticker van jouw logo worden geplaatst tegen kostprijs.
Ook erg leuk is dat je zelf korting ontvangt op de behandelingen die zij bieden op beide locaties!
Ben jij enthousiast geworden, of ken je iemand die hier enthousiast van wordt? Wil je meer informatie of heb je vragen, wellicht wil je een kijkje gaan nemen of wil je jezelf direct aanmelden? Stuur gerust een mail naar onze tussenpersoon I & PA onder vermelding van jouw bedrijfsnaam, de dienst die je wilt bieden en materiaal van jouw werk. Heb je een FB of Instagram account dan kun je die ook meesturen. En wie weet is dit binnenkort jouw nieuwe werkplek!
Zip & Zo is dié Community die Small Business Empowered. Ons doel:
‘De Connectie tussen de Ondernemer en zijn of haar Doelgroep stimuleren, door het aanbod van de ondernemer te specificeren en zo vraag van de doelgroep te creëren.’
Verder maken wij de toegang tot de ondernemer drempelverlagend middels de BenefitCard, met deze BenefitCard krijg je de mogelijkheid Benefits te ontvangen bij de aangesloten Partners én een 2de kopje koffie of thee Gratis bij de aangesloten Locaties. Vraag nu jouw BenefitCard aan op deze pagina. Scroll naar beneden, vul jouw gegevens in en wij sturen jou een betaalverzoek (van € 2,- voor de verzend- en administratiekosten). Na ontvangst hiervan sturen wij jou de BenefitCard toe en kun je jouw Benefits gaan halen! Check >Become a Partner als je een onderneming hebt of een locatie voor meer zichtbaarheid en betere vindbaarheid.
Like ons op Facebook, volg ons via LinkedIn, Instagram of meld je aan voor onze nieuwsbrief dan ben je als eerst op de hoogte van onze events, nieuwtjes of andere ontwikkelingen.
Tot vlot, tot Zip & Zo!
New Connections | Fine music | Great Food
Geef een reactie