English version? Scroll down ⬇️
Voor- & Nadelen.
SEO biedt vele voordelen voor jouw bedrijf en het helpt met het bereiken van verschillende doelstellingen. Een hoge positie in de zoekmachines bijvoorbeeld zorgt voor meer naamsbekendheid, verkeer én conversies. SEO is ook nog eens laag in kosten, duurzaam, meetbaar én betrouwbaar. SEO heeft zo ook zijn nadelen .. het vraagt veel tijd, aandacht en expertise.
Hoger.
Door slim gebruik te maken van relevante zoekwoorden kom je hoger in de zoekresultaten van zoekmachines en ben je beter vindbaar en zichtbaar voor jouw doelgroep. Een hoge positie in de zoekresultaten straalt betrouwbaarheid, autoriteit en expertise uit maakt de kans groter dat er geklikt wordt naar jouw website. Dit zorgt voor meer bezoekersaantallen en hogere conversies.
Duurzaam.
SEO gaat een lange tijd mee, in tegenstelling tot fast content zoals bijvoorbeeld IGposts waarvan de relevantie met de tijd vermindert. Middels een relevante SEO-strategie beoordelen zoekmachines je website als betrouwbaar en word je aanbevolen bij zoekopdrachten. Hierdoor stijgt het vertrouwen van potentiële bezoekers en zullen zij sneller klikken en jouw website bezoeken.
Meetbaar.
SEO resultaten zijn erg goed meetbaar met tools zoals bv Google Analytics, je kan dan precies zien hoe jouw website presteert. Verder krijg je een duidelijk beeld hoe het bezoekgedrag van jouw bezoekers eruit ziet op jouw website en kan je zien welke pagina’s minder goed scoren, die je vervolgens kan optimaliseren. Zo wordt je website beter vindbaar door te blijven meten.
Tijdrovend.
SEO kost wel veel inspanning, tijd en expertise. Het is een blijvend proces dat steeds bijgewerkt moet worden. De website moet goed worden onderhouden en regelmatige updates zijn vereist. Dit is vooral nodig om de concurrentie voor te blijven. Bevind jouw bedrijf zich in een concurrerende markt, dan betekent dit er veel tijd en geld geïnvesteerd moet worden om resultaat te boeken.
Algoritmes.
De resultaten van SEO zijn meetbaar, maar dit is geen garantie voor goede resultaten. Zoekmachines passen hun algoritmes constant aan, wat betekent dat er elke keer een verandering is in de ranking en het verkeer. Wil je ook hoog in resultaten komen en beter gevonden worden? Dan is Dorff Design degene die jou kan helpen met het optimaliseren van jouw website.
Check hier de partnerpagina voor meer informatie. Andere vragen? Contact ons support team.
Volg ons via LinkedIn, Instagram , Facebook en subscribe here voor onze nieuwsbrief. Je bent dan als eerste op de hoogte van onze (online)-events, jobs, nieuwtjes of andere ontwikkelingen.
Tot vlot, tot Zip & Zo!
New Connections | Fine music | Great Food
⬇️⬇️ SEO Optimization ⬇️⬇️
Advantages & Disadvantages.
SEO offers many benefits to your business and it helps to achieve various objectives. A high position in the search engines, for example, ensures more brand awareness, traffic and conversions. SEO is low in cost, sustainable, measurable and reliable. SEO also has its drawbacks .. it requires a lot of time, attention and expertise.
Higher.
By making smart use of relevant keywords you will rank higher in the search results of search engines and you will be easier to find and visible to your target group. A high position in the search results radiates reliability, authority and expertise and makes it more likely that your website will be clicked. This ensures more visitor numbers and higher conversions.
Durable.
SEO lasts for a long time, unlike fast content such as IGposts whose relevance has faded over time. Means a relevant SEO strategy, search engines rate your website as reliable and you are recommended by searches. This leads to more trust from more visitors and they are more likely to click and visit your website.
Measurable.
SEO results are very measurable with tools such as Google Analytics, you can then see exactly how your website is performing. You also get a clear picture of what the behavior of your visitors looks like on your website and you can see which pages score less well, which you can then optimize. This way, your website will be easier to find by continuing to measure.
Time consuming.
SEO do takes a lot of effort, time and expertise. It is an ongoing process that needs to be updated all the time. The website must be well maintained and updates are required. This is especially necessary to stay ahead of the competition. If your company is in the competitive market, this means that a lot of time and money must be spent to achieve the result.
Algorithms.
The results of SEO are measurable, but this is no guarantee of good results. Search engines are constantly tweaking their algorithms, which means there is a change in ranking and traffic every time. Do you also want to get high in results and be found better? Then Brian Dorff is the one who can help you optimize your website.
Check out his partner page for more information. Other questions? Contact our SupportTeam.