English version? Scroll down ⬇️
Persoonlijk.
Je post content op social media en krijgt likes, superleuk maar .. dat was het. Of je krijgt een reactie, maar je hebt geen tijd om daar weer op te reageren. Een berichtje sturen naar de likers met een bedankje maakt het allemaal persoonlijker en grotere kans dat ze nog meer willen weten of jouw ook echt gaan volgen. Ons ontbrak het daaraan, de consistentie in het binden.
Binding.
‘Hartelijk dank voor het volgen van onze pagina, het wordt ontzettend gewaardeerd. Ken je nog meer mensen die graag meer inspirerende ondernemers of leuke plekken willen leren kennen? Tag ze gerust’. Een standaard regel die wij verstuurden, maar zoals eerder vermeld konden wij deze opvolging niet dagelijks uitvoeren, want het kost tijd. Klinkt bekend toch?
Outsourcing.
Tijdens onze Expeditie Suriname zijn wij de zoektocht gestart naar Online Communicators om ons en onze Partners in de Social Media-/Customer Engagement te ontzorgen. Wij zijn erg dankbaar dat wij inmiddels enkele mensen aan het trainen zijn die hierin actief gaan ondersteunen. Mogelijk vanaf €140,- per maand voor 2 uur per week per kanaal. Indien je Partner bent is dit vanaf € 100,- per maand.
Klanten en óók geïnteresseerden moeten altijd het gevoel hebben dat zij belangrijk zijn, en gehoord worden. Maar ook getriggered worden zich te binden. Dat is mogelijk met een Online Communicator van Zip & Zo. Neem contact met ons op voor meer informatie.
Volg ons via LinkedIn, Instagram , Facebook en subscribe here voor onze nieuwsbrief, deze bevat blogs en artikelen. Je bent dan als eerste op de hoogte van onze (online)-events, jobs, nieuwtjes of andere ontwikkelingen.
Tot vlot, tot Zip & Zo!
New Connections | Fine music | Great Food
⬇️⬇️ Customer Engagement ⬇️⬇️
Personal.
You post content on social media and get likes, great fun but .. that’s it. Or you get a response, but you don’t have time to respond to it. Sending a message to the likers with a thank you makes it all more personal and increases the chance that they want to know more or will actually follow you. We unfortunately lacked that, the consistency in binding.
Binding.
‘Thank you very much for following our page, it is greatly appreciated. Do you know more people who would like to get to know more inspiring entrepreneurs or nice places? Feel free to tag them’. A standard rule that we sent, but as mentioned before, we could not perform this follow-up on a daily basis, because it takes time. Sounds familiar right?
Outsourcing.
During our Suriname Expedition, we started the search for Online Communicators to unburden us and our Partners in the Social Media-/Customer Engagement. We are very grateful that we are now training 2 ladies who will actively support this. Possible from €140 per month for 2 hours per week. If you are a Partner from €100,-.
Customers and interested parties should always have the feeling that they are important and that they are being heard. But also being triggered to commit. That is possible with an Online Communicator from Zip & Zo. Contact us for more information.